Nous fullets Sina: imatges, informació sobre lactància materna i activitats Sina. Ara, els fullets també en valencià!

Fotografia d'Adriana i Diana, realitzada pel fotògraf Octavio Lagunas (www.octaviolagunas.com).

Aprofitant que estem immerses en la celebració de la Setmana Mundial de la Lactància Materna 2011, enguany amb el lema de:

Lactància materna: Parlem-ne

hem renovat i actualitzat tant la informació com la imatge dels nostres fullets informatius.

Els podeu trobar en la barra lateral dreta del nostre blog, i descarregar-los i distribuir-los gratuïtament.

Com a novetat, els oferim en versió en valencià i castellà.

Volem agrair especialment el seu intens treball a les voluntàries de Sina que han estat implicades directament en aquesta actualització de fullets Sina i la seua nova edició en valencià: Alicia, Cristina i Mar. També a Adriana, Diana, Paloma i Octavio Lagunas (www.octaviolagunas.com) per la seua col·laboració. GRÀCIES.

En aquests fullets no apareix publicitat, perquè Sina no accepta donatius en diners o en espècie d’empreses fabricants o distribuïdores d’aliments infantils, biberons, tetines, xuplons ni altres productes relacionats amb l’alimentació infantil, inclosos els productes per la lactància materna, amb coherència amb els seus estatuts i el seu Codi ètic d’actuació lliure de conflictes d’interessos amb la indústria de productes relacionats amb l’alimentació infantil.

Sina som una associació sense ànim de lucre, que es finança amb les quotes de les seues sòcies, subvencions públiques i privades i donacions de particulars.

Les quotes de sòcies, subvencions i donacions, serveixen per continuar realitzant actes com la Festa de la Lactància Materna, i millorar en la nostra tasca de difusió i atenció a la Lactància Materna i criança conscient.

Des del Grup de Treball Sina Comunicació i Reivindicació, treballem intensament durant tot l’any perquè totes les mares i famílies tinguen accés à informació actualitzada sobre lactància materna basada en evidència científica i reconeguda per organismes amb autoritat en la matèria, com l’Organització Mundial de la Salut (OMS ) i el Comitè de Lactància de l’Associació Espanyola de Pediatria (AEPED).

L’Associació Sina, sobretot des d’aquest Grup de Treball especialitzat, realitza una àmplia tasca de difusió, mitjançant aquesta pàgina web, xarxes socials, fullets, articles i xerrades, ja que un dels seus fins és el treball per la normalització de la Lactància Materna en la nostra societat.

La Setmana Mundial de la Lactància Materna és una iniciativa convocada a àmbit mundial per WABA (World Alliance for Breastfeeding Action), que enguany (2011) se celebra amb el lema: Lactància materna: Parlem-ne. Aquest títol busca fomentar la comunicació entre els diversos sectors de la societat, com a clau per a la promoció i suport a la Lactància Materna.

Grup de Treball Sina Comunicació i Reivindicació

Nuevos folletos Sina actualizados: imágenes, información sobre lactancia materna y actividades Sina