Crònica de la Festa del Hivern Sina (dec. 2010)

publicado en: Salidas familiares | 0

“Quina festa més bonica!”, fou el comentari més escoltat a la festa que varem organitzar per celebrar l’arribada de l’hivern.

La idea va sorgir d’un grupet de mares, i especialment de Luisa, que volia fer alguna activitat per “passar-ho bé”.

Així de simple, i d’important. Perquè som un grup de mares (i per tant, de famílies) que ens uneixen molts objectius i molta faena. Entre nosaltres hi ha gent que treballa moltíssim i de forma desinteressada, només pel plaer d’ajudar a altres mares. Així que de vegades ens mereixem parar un poc i dedicar-nos a passar un bon moment amb les nostres famílies i amb les nostres amigues i companyes d’associació.

La festa, per tant fou un èxit. Moltes persones s’implicaren en l’organització: José, María José, Lars i Francesc a la xocolatà, Ade a les varetes, Marisol i Cèsar a les pompes gegants, Núria als llibres… i totes aquelles persones que improvisadament ajudaven a que un taller funcionara.

Tallers de pompes de sabó gegants, varetes màgiques, de colorear i de wafels. Berenar compartit per totes les persones que assistien. Xocolatà calenteta per calfar el cos. I com no, l’actuació sempre càlida, divertida, quasi màgica de Dani Miquel.

Què més podem dir? Les instal·lacions estaven a rebentar, va vindre fins i tot l’alcalde de Godella. Hi hagué molta participació de gent del poble, i es va acomplir altre objectiu que era acostar l’associació Sina al públic de Godella.

En fi, que estem molt contentes i esperem poder organitzar altra festa així properament. Moltes gràcies a l’Ajuntament de Godella pel seu recolçament.

Moltes gràcies a tots per participar!!!

..

…..