Presentació del grup de suport de Puçol

publicado en: Grupos de apoyo, VIDEOS | 0

foto-sinaEl grup de suport de Puçol ja porta mesos reunint-se a l’espai social La Barraca. Primer i tercer dijous de mes de 17:30h a 20h.

Però com vé la primavera i teníem ganes de festa, dijous 19 de febrer vam aprofitar per a fer la presentació oficial.

Vam convidar tot el poble. L’acte es va fer per donar-nos a conèixer un poc més. I estem satisfetes. Va vindre l’alcalde, Mariano Sanchis, del Partit Popular, i dos regidors d’Esquerra unida. Està bé que els polítics coneguen projectes com el nostre perquè vos assegure que a la majoria de la gent no els sonen massa les nostres reivindicacions. També hi va assistir la matrona del centre de salut i ens va mostrar que està de la nostra part.

cartel-gam-puzolTambé van acudir una vintena de joves mares. Puc contar-vos que la nostra coordinadora, Laura Villanueva estava molt guapa lluint panxeta d’embarassada amb la samarreta de SINA (ens en han encarregat unes quantes les xiques de Puçol), i vos puc contar també que vam parlar de lactància, vincles i lligams, i que crec que a tots els va agradar saber que la vida es pot començar d’eixa forma taaan agradable. Nosaltres intentarem ajudar les dones que volen alletar els fills i reivindicarem i exigirem que les condicions socials, polítiques i laborals ho permeten.

Inma Juan

Mare voluntària de SINA al GAM PUÇOL

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xs6lQgVjWeg&eurl=http://sites.google.com/site/gampuzol/]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=5SAHTRsFm_I&feature=related]